Nowe produkty
DMS JBR od wersji 2.6 posiada moduł Wirtualnego Pracownika, który automatycznie wykonuje określone czynności w systemie wg zadanych parametrów.
Od wersji 2.6 DMS JBR został zintegrowany z centralą telefoniczną Slican. Integracja automatyzuje obsługę kontaktów telefonicznych z klientem w module CRM systemu DMS JBR.
Od wersji 2.5 DMS JBR posiada moduł integracji z systemami mieszalników lakierów firm PPG i AkzoNobel.
W wersji 2.2 systemu DMS JBR został dodany moduł MAB – Analiza biznesowa firmy wraz z Geografią sprzedaży.
mDMS Service to aplikacja, która umożliwia przyjęcie pojazdu do serwisu bezpośrednio na tablecie. Zgłoszenie serwisowe, które zostanie wprowadzone w mDMS Service jest przesyłane do systemu DMS JBR. Również zgłoszenia serwisowe wprowadzone wcześniej w systemie DMS JBR mogą być edytowane na tablecie w aplikacji mDMS Service.
Od wersji 2.2 system DMS JBR został zintegrowany z systemem SilverDat II firmy DAT Polska Sp z o.o. SilverDat II służy do kalkulacji kosztów naprawy w oparciu o numery katalogowe, ceny oraz normy czasowe producentów.
Moduł Giełdy Części Zamiennych ma na celu rozszerzenie możliwości sprzedaży zalegających stanów magazynowych poprzez udostępnianie martwych stoków dealera innym firmom wykorzystującym system DMS JBR oraz możliwość przeszukania i zakupu części dostępnych u innych dealerów posiadających system DMS JBR.
Na zlecenie Peugeot Polska stworzyliśmy funkcję eksportu danych z systemu księgowego dealera - Comarch ERP Optima - do centralnego systemu raportującego Refeco.
Od wersji 1.4.1 sklep internetowy eparts został wyposażony w integrator google shopping. Integrator pozwala na reklamę produktów znajdujących się w sklepie eparts w wynikach wyszukiwania google tzw. Zakupach Google.
UISKP ROWIL - aktualizacja systemu obsługi Stacji Kontroli Pojazdów